Weekend

Då var det ny vecka igen då! i helgen blev det inte så mycket bloggande, men men I´ll make it up to you!
I lördags jobbade jag fram till tre eller fyra? vet inte riktigt min jobbtid men jag lämnade inte Hotellet förns runt halv sju! vilken normal människa sitter kvar i flera timmar efter avslutat jobbpass? Jo jag! för jag har så Amazing arbetskamrater så vi satt och pratade i flera timmar om livets alla ämnen, ganska mysigt!

sen var det bara hem och duscha och sen ta cykeln ner till packhuskällaren för vi skulle ha en födelsedagsmiddag för mig som hade fyllt år, god mat,fina vänner! häerligt,. sen bagev vi oss hem till mig där vi hoppade i våra badkläder och badade ute-jacuzzi, ASskönt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0