try to beat me

Jag tog valet att åka hem idag, ingen basket för mig! mitt huvud tillät det inte och mina krafter var nästintill slut. Jag lägger min energi på fel saker, människor som inte är värda att slösa energi på tar på tok för mycket av den energi som jag sparat åt annat! jag blir galen.
Vad skönt det hade varit om livet var som the sims, de personer som man inte vill ha där kan man bara "deleta" och de personer man saknar kan man skapa!  Just nu så finns det många personer som jag mer än gärna skulle trycka på Delete knappen och fortsätta som om inget hade hänt. fett skönt!  men nu är det inte som ett the sims spel så det är bara to deal with.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0