Gaaaaalet

klockan är snart kvart i fem och jag och mina kompanjoner har fortfarande inte nannat kudden ännu, kanske blir en dygning, vem vet?
det började iaf med att jag och maria satte igång en film Slamdogs millionaire när rasmus och jakob stormar in och försöker hänga med i filmen så gott det går

vi tar med oss ett lager med filtar, duntäcken och värmeljus och går ut och sätter oss i våran framtida bastu och pratar ända tills dörren till bastun av sig självt öppnar sig, alla blir lite shaky och vi bestämmer oss för att gå in

vi sätter igång nästa film Nära och kära.
Maria somnar på golvet medans jag, Rasmus och Jakob har en massage-stund, så jävla HÄRLIGT!! 
 
Runt tre-snåret kommer vi in på ett samtalsämne Omelett, då jag utbrister att jag aldrig har smakat det, så maria lagar en omelett till mig, henne och rasmus.

Vi går lite på övertrött-energi och hittar på en massa galet, vi blir ännu piggare och börjar diska.

Nu sitter vi bänkade framför entorage som förövrigt är en RÅKASS serie.

Jag tror nog inte rasmus och jakob lyckas ta sig hem så det blir nog fyra små troll i en dubbelsäng! ormgrop? JAAA

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0