F

Första skoldagen öppnades med matte, Såå jäkla o-fokuserad är jag! jag vet inte hur jag ska lyckas ta nya tag inför intensivt pluggande! jag är skoltrött och har lust att kasta skolan i väggen! 
nu har vi lång håla och bara en lektion kvar sen så det känns väl okej,  but im not feeling verry well. ont i huvet och en massa skit! hoppas det går över!!! 
idag är det min sista dag som 16 åring, wooohooooo jag fyller år imorgon! känner mig inte så spänd som jag brukar för min mamma är inte så speciellt diskret med presenterna så jag vet i stort sett vad det blir:D  but its looking good so far!
ikväll ska jag försöka pallra mig till basketträningen om mitt huvud tillåter, känner att jag är skyldiga mina mates lite närvaro. och om ungefär en månad så drar vi ju till göteborg, woohooo

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0