I tyskland

uppdateringen har kommit i kläm igen för min dator har gatt sönder igen! jävla skitdata!
men nu är jag iaf i tyskland!
första dagen här, vi vaknade tidigt, käkade frukost och började ga in mot stan, pappa hämtade ut sin nummerlapp till marathonet han ska springa imorgon i berlin!
sen har vi bara myst runt pa stan och gatt och kollat i affärer och fikat och bara haft det mys. sen nu för en stund sen kom ja och mamma hem fran en land powerwalk! vi gick och gick och gick men vi hittade inte tillbaka! sa vi gick i över 1,5 timme! men dte var skönt och belin är en häftig stad! i ena stunden kan det va jättefint och i nästa är det värsta slummern! och jag kan säga att jag inte har sett en enda tysk som är medveten om hur den klär sig och jag har inte sett en enda snygg tysk! :P haha eller jag sag en men han var förmodligen inte tysk.. haha! aja det blir nog en bra resa ända ska vi se! ;) nej nu ska vi käka lite! 
ha det sa bra! saknar redan alla därhemma men jag har det bra <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej du är söt! :)<333

2009-09-19 @ 19:42:58
URL: http://victoriacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0