sjukling

Hej hej bloggen,
när jag vaknade imorse så mådde jag grymt illa så jag bestämde mig för att stanna hemma för man vet ju aldrig hur det utvecklas och jag ville inte riskera att spy i skolan. 
 
imorgon är det samhällskunskapsprov och jag kan inte ett skit kan jag meddela! så jag tänkte att jag skulle hinna plugga till det idag också när jag är hemma, men ja kommer bara inte igång, har ingen motivation!

Men jag har ingen motivation till någonting just nu, är bara så deppig, saknar en viss person och då går verkligen ingenting som man vill att det ska gå, för då kan man inte släppa tankarna på det och det gör mig bara ledsen. och jag vet med mig själv att när jag är ledsen och nere så funkar ingenting! vet inte hur jag ska göra med allt :/ 
Igår var jag och emma på en helt grym föresläsning i säves aula! det var en kille som heter Pelle sandstrak som föreläser om sitt liv med en diagnos som heter Tourette.  den var tre timmar lång men det var inget som kändes långt för han var GRYM! askul kille! sök på youtube på  Pelle sandstrak

nej nu ska jag faktiskt sätta igång med att försöka plugga till provet! 
Ha en grym dag hörni!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja de är jätte bra :) vad går du? :)

2009-10-06 @ 15:30:40
URL: http://rrebeccabohlin.blogg.se/
Postat av: victoria

Haha eller hur! As krångligt fan ;) haha

Jag vet faktiskt inte :O haha när har ni höstlov? :) saknar dig<3<3<3<3<3<3

2009-10-07 @ 22:19:55
URL: http://victoriacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0