Tisdaag

sorry för den hemskt  dåliga uppdaringen de senaste dagarna men jag har haft annat för mig, jag har nämligen varit i Bästa växjö!!  :D
med bästa Frida,Ellen och Emma<3   det var den bästa resan på länge! har haft det jättekul med mina tre underbara vänner och så träffade jag en hel del massa trevligt folk i växjö också!!:D  så den resan måste göras om, längtar redan tillbaka!

just nu är jag pank :( och imorsse när jag och maria kom till skolan och redan var försenade när vi försökte öppna vårt skåp så är det ngn jävel som har bytt ut koden på vårt kod-lås :(  inte så kul med tanke på att jag inte har några pengar! men men jag ska inte klaga, jag har ju i vilket fall ett skåp ,  men det går inte att öppna xD hahaha



Bilder från växjö kommer senare:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0