Tisdaag

Skolan idag,  shiit vad ja frös idag, hade leggings och skinnjacka! (ingen tjocktröja)  och det var minusgrader och snöade och blåste, inte smart av mig!:P 
Det känns som att vi inte gör något vettigt på lektionerna nu för tiden, kollar bara på en massa filmer och sånt, plus att ja är ganska trött nuförtiden:/ så på sista lektionen idag när vi kollade film så somnade jag på slutet, och jag skojar inte!:P

 efter gick ja lite på stan med en massa trevligt folk, för vi skulle leta presenter till maria som fyller år idag!<3 sen åkte ja och olivia med maria hem för att fira henne med en födelsedagsmiddag och en massa mys!

Grattis älskling<3

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: låter som en bra dag för din del :) allt bra idag?

2009-03-11 @ 20:01:57
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Mina

På kryssningen vi var på så var vi borta i 24 timmar typ, vi åkte 6 på kvällen och kom hem på eftermiddan vid 4 nästa dag! det var super kul :D

2009-03-14 @ 11:59:41
URL: http://miinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0