Freeedag!

Våren håller sig kvar!:D man blir så glad av vädret!
såg ni att ja har fixat headern nu:D ( eller ja fick lite hjälp av jantra) har inte bestämt mig än men ja funderar på att göra om bakgrunden och det men ja har inte bestämt mig än!   vad tycker ni?

har varit en jättemysig dag faktiskt! med ett härligt vårväder!
Idag hade jag muntligt nationella prov i svenska, belive it or not men ja fick MVG igen:D det känns för bra för att vara sant, först mvg igår på uppsatsen och nu på muntliga också! sjukt glar är jag iaf!

sen satt jag av den tid ja har *råkat*samla på mig till den underbara kvarsittningen!  gjorde klart vårt svenska arbete som vi ska redovisa på fredag!

Efter skolan träffade jag saknade johanna, och köpte lite naturgodis och sen satte vi oss på Ringduvan ( ett jättemysigt fik) och satt där och fikade och pratade om allt och ingenting:)

alla var vekligen upptagna ikväll så det blev en hemmasittarkväll för mig då,  tänkte gå ner och sätta mig och kolla på tv med min family, får väl se sen vad kvällen har att erbjuda!;)  ha en fortsatt trevlig fredagkväll:)

 btw Grattis Henke på födelsedan! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet inte :/.

det blir ju inte så ofta att jag kommer ner så mycket längre.. Sist jag var på gotland var bara tre dagar över jul.. Jag spelar ju fotboll, dans + att jag jobbar varje helg så de är lite fullt upp..

Men snart ska jag ta mig till gotland och träffa dig & frida!! Saknar er hur mycket som helst:(:(:(

2009-03-20 @ 21:15:01
URL: http://victoriacarlsson.blogg.se/
Postat av: sofia

-Jag funderar på att starta en tävling i min blogg, så ge mig tips och förslag på vilken slags tävling, vad du tycker priset ska vara och om du är intresserad av att vara med!

Kram Sofia-www.chicflia.blogg.se

2009-03-21 @ 13:28:54
URL: http://chicflia.blogg.se/
Postat av: sofia

-Jag funderar på att starta en tävling i min blogg, så ge mig tips och förslag på vilken slags tävling, vad du tycker priset ska vara och om du är intresserad av att vara med!

Kram Sofia-www.chicflia.blogg.se

2009-03-21 @ 13:29:15
URL: http://chicflia.blogg.se/
Postat av: Tess

sv: tack så jätte mycket för kommentaren happ någon rolig plan för helgen då??



kram

2009-03-21 @ 15:32:41
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: emelie -EmeliesPlace

det är grymt skönt med helg :D

2009-03-21 @ 16:26:39
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0