Torsdaag

Idag spelade vi den årliga fotbollsmatchen mot lärarna. på vår skola så möter alla nior skolans lärare och det gjorde vi idag. embarrassing to say men vi förlorade :S men ja kan säga att vi var taggade till tusen men lärarna var bra vassa! jag tror det blev 4-1 (?)  Men vi hade sjukt kul iaf. haha och så hade vi inte matchtröjor så det räckte så vi skulle tydligen dela på tröjorna.. och det hade ja ingen aning om förns när ja kom till planen, så alla hade linnen under och sånt förutom jag, så när ja skulle ut från plan var det bara att kasta av sig tröjan och så gick ja där i bh och letade efter ngt annat att ta på mig. aja det bjuder ja på xD

Efter det så bar det av ner på stan med Emma, Maria, Jennika och Conrad tills bussen gick, kom hem,
Kom precis ut ur duschen efter min löprunda, nu ska ja klä på mig och göra mig iordning för halv ett inatt ska ja åka till hamnterminalen för att hämta Augustin ( Spanioren som ska bo hos mig i 4 dagar)  

Nej nu ska ja göra mig iordning och plocka ordning i rummet lite innan han kommer, annars kommer han nog få en chock när han ser hur stökigt folk har det här i sverige, eller så är det bara jag, jag vet inte! haha, så nu kommer ja att få prata en hel del engelska de närmaste dagarna..:D
juste ja pratade med en lärare idag och ja fick reda på att ja kommer att få MVG i svenska och i bild:D:D:D:D är så sjukt glad!!

Imorgon ska vi ha en sista middag med alla nior på wisby hotell! ska bli mysigt! sen det vi vet om kvällen så ska vi nog grilla i almedalen / strandpromenaden och ha det mys med spanjorerna!

ha det bra, BYeee

Kommentarer
Postat av: MALIN

Tack så mycket :D tycker jag också ;D

2009-06-12 @ 10:03:47
URL: http://haschplanta.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

svar: det är inte för sent att skicka in bilderna till "lik en kändis", utan det är bara att maila bilderna till min bloggmail (som jag har fyllt i när jag skickat denna kommentar) :)

2009-06-21 @ 21:40:29
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0