Summmeeeer

haha ja måste erkänna att min uppdatering är inte den bästa. nu har iaf spaniorerna åkt hem, haha för typ snart två veckor sen, japp min uppdatering va länge sen!  vi har haft avslutningsmiddag med båda niorna, det va mysigt! god mat med trevliga människor och sorgliga tal om "vår härliga tid tillsammans" som snart tyvär är slut!
Min fina klass!  

Och en bra skolavslutning! vi dansade vår dans och fick våra betyg, sen blev det mycket tårar och kramar uppe på scenen för det var det sista vi allihopa gjorde tillsammans så det va sorgligt, så mycket som vi har gått igenom tillsammans och nu är det slut, man kommer ju sakna vissa mer än andra men det känns ju ändå synd att vi splittras!






Nu börjar det äntligen kännas som sommar! härligt!! och ja har jobbat mina första dagar på jobbet för sommarn, men ja jobbar där året runt så ja kan inte säga att ja har börjat mitt sommarjobb nu, men men! jag jobbar iaf på ett Hotell som heter Hotel1. trivs asbra!  Imorgon är ja ledig så om det blir bra väder så blir det beachen med ellen (?) tror ja!:D
see yaa

Kommentarer
Postat av: Angelica

9omega och 9alfa, bästa någonsin<3



sv; tack :D <3

2009-06-21 @ 23:04:55
URL: http://angelicaharnlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0