Onsdag

Hej hörni!
nu sitter jag på jobbet igen i receptionen! idag har det varít kaos på jobbet, det började med att två ringde på morgonen och sa att dom var sjuka så jag fick springa mellan receptionen och städa rum samtidigt, men det gick bra till slut!:) we call it good team-work! ;)

Nu är det inte många veckor kvar av sommarlovet, känns tråkigt. jag har inte haft tid att haft något sommarlov än, jag har mest jobbat! i juli har jag sammanlaggt bara haft 9 dagar ledigt, Jag har räknat ut att när juli är slut så har jag jobbat ihop 121 timmar! ganska duktigt va?  sen i augusti kommer jag bara att jobba fram tills den nionde, sen får jag 11 dagar ledigt! känns lyxigt faktiskt efter så här mycket jobbande!

Imorgon åker mamma och pappa till skåne s å jag och razmus har huset för oss själva!! party? HELL YEAH! :D

Ikväll ska jag ha filmkväll med Johanna, Jakob och Emil! ska bli kul ´!


ha det bra! passa på att njuta av inlägget för man vet aldrig när jag uppdaterar! håll utkik:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar.Okeej =) ha en bra dag =)

2009-07-29 @ 19:00:43
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: brukar läsa när du skriver kommentarer. då är man ju endå inne lixom :)

2009-07-29 @ 20:04:32
Postat av: Angelica

sv; självklart kan jag visa dej :D <3

2009-07-30 @ 12:48:55
URL: http://angelicaharnlov.blogg.se/
Postat av: Laila

Har varit i Alanya så såg din kommentar först nu :) Tack! det är loys jeans köpte dom i en affär i Borås men tror att det finns i större städer med som Göteborg eller stockholm :)

2009-08-01 @ 12:34:49
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0