tisdag

när ja vakna hade ja värsta huvudvärken, men ja tog mej till skolan ändå trots att jag inte var riktigt frisk, bra gjort av mej;)
hela skoldagen har typ vart värsta oseriös för vi har nytt schema den här veckan, 

vi hade iaf det där engelska testet idag, det gick ganska bra men ja tycker det var på tok för lite tid för så många ord, man hann ju inte sitta och fundera... 
och vi hade en vikarie som var ganska blåst, nej men hon var inte så uppmärksamxD jag och rasmus satt och hjälpte varann xD fick lite hjälp av jolin och amina också xD och dom av mig, men hon märkte ingenting, eller om hon gjorde det och man sa att man satt och tänkte lite högt för sej själv hon ba jahaa okej:)
men ja kommer ändå inte vinna, så många smartheads som det finns på min skola, och ja kan ju säga att ja inte är en av dom xD   btw igår fick ja min nya mobil:D ja är asglad för min gamla funkade knappt på slutet! så nu har ja en jättebra fungerande och snygg mobil:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0