fredag-lördag

ja har inte kunnat skriva på ett tag för ja har inte kunnat komma in på min blogg:/ sjukt konstigt.. men aja.
ja har spenderat min helg med mina älsklingar olivia och maria:D<3  i fredags så missade ja bussen, eller maria såg till att ja missade bussen xD så ja åkte med henne till stallet och sen hyrde vi en film, tror den hette "the strangers". och den var faktiskt läskig:S men dte är ju lite dte som är meningen;) sen käkade vi chokladpudding och hade det mys

lördagen så kom olivia och maria till mig:)
vi hade det riktigt kul:D vi gjorde hemmagjord pizza, sjöng singstar, och kollade lite film...   först såg vi  "the village"  ja hade hört från några att den var asläskig så det blev en besvikelse för den var verkligen inte läskig alls!! så ni som vill se en riktig skräckis ska ni inte välja den!!!  sen  senare så kollade vi på "the devils backbone" den var lite läskigare tycker jag!
sen hade vi vår lilla mini-julafton tillsammans:)  haha kanske lite sent men det har aldrig riktigt blivit av innan så aa;)
jag fick en svart tunika och en sjal ifrån vila:D blev jätteglad:D

om ni vill ha lite tips om läskiga skräckisar så ska ni se
-från andra sidan
-dead silence
-the devils backbone
-the gravedancers  (bara lite läskig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0