Söndag

Förlåt för den dåliga uppdateringen i helgen men ja har haft annat för mig och inte någon inspiration för vad jag ska skriva om!
Idag är det tråk-söndag, men idag ska jag till frida så idg bli det inte att tråka inte! jag ska bara packa iordning lite grejer och göra mig iordning lite så det blir nog inget mer inlägg idag! 
igår var jag inne på forever21 ch kollade lite och jag hittade asmånga väskor som jag är jätte sugen på att beställa hem nu till våren/sommaren. men jag kommer inte ha råd till alla så jag lägger upp ett kollage imorgon så får ni säga vad ni tycker, för jag har enormt svårt att bestämma mig!

vad har ni gjort  helgen då?
ha en trevligsöndag:)


vad tycker ni om mitt hr n efter färgningen? själv tycker jag att det är lite gult!
haha där kommitt snygga gips in på ett hörn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0