felizia tipsar

jag färgade ju håret i förrgår och det blev VÄLDIGT blont, och lite gult på en del ställen, inte mycket men tillräckligt för att jag ska störa mig på det! så alla ni som har fått ert hår missfärgat när ni har försökt blekt ert hår lite ska testa
isadoras  "silver shampo".    den heter - IsaDora Color Boosting Shampoo  01silver   och är köpt på åhlens! (finns säkert på fler ställen, en ja har bara sett det på åhlens!)  det är ganska dyrt i jämförelse med "vanliga" shampon med tanke på att flaskan är väldigt liten! den kostar 89 kr  för 150 ml. den räcker länge för att man använder den bara var tredje tvätt ungefär!  shampot är bra för den förstärker hårets färg samtidigt som den tar bort gula/oranga toner i håret!
definitift ett lyckat köp, I Love It !

 
såhär ser det ut! OBS att silvershampot harsilverfärgat hår ist för rött som på bilden! men jag hittade ingen bild på rätt färg:P  men den ser exakt likadan ut förutom hårfärgen på tjejen på flaskan!

Kommentarer
Postat av: Gynning

Tack!!



snygg design du har!

2009-02-19 @ 09:53:30
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0