Mellandagsrean som vi alla gillar ..... eeehh

Idag vaknade jag tidigare än nödvändigt, men ja skulle till den stora staden visby för att checka in deras mellandagsrea, shoppingsugen som jag var! jag och Johanna hade taggat till tusen men när vi kom dit så kunde vi knappt se kläderna för alla andra på gotland hade tänkt likadant att man ska passa på o fynda nu när det är rea så det var SMOCKAT.
jag och johanna kollade igenom alla affärer lite snabbt, satte oss och käkade på en rastaurang och sen gick vi och shoppade det vi skulle ha.  jag köpte en svart grym kavaj, ett skärp och två fina nagellack  så nöjd är jag!  jag jobbade idag för att inte impuls-shoppa and i did a GREAT job. inte ett enda impulsköp!

nu ska jag ner och käka ngt gott och sen kommer min familj hem och då blir det nog lite mys för imorgon åker jag och razmus förmodligen "hem" till stan!! :D får se!! ;)


LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0