Juul jul strålande jul och så lite Kenny Starfighter

snart är det jul, om närmare bestämt 7,5 timme! så nu börjar nedräkningen ! haha nej men det har gått otroligt fort! jag kommer ihåg det som det var igår vi satt i skolan och pratade om att det bara var två månader tills det var jul ( åtta veckor) och dem har verkligen bara rusat iväg!

Igår blev det inte som vi hade tänkt oss men vi hade jävligt kul ändå !! haha jag och jolin var nog på fem olika ställen inom loppet av tre timmar och så hann vi bli fotade av en sur tant för att vi ville sprida lite julglädje på en vägg med snö! en liten julhälsning men hon blev förbannad, så vi hoppas på att det inte blev ett bra kort. MEN vad ska hon göra liksom? polisanmäla oss för snömålande? det håller inte tanten lilla ;) men kul var det!

När jag kom hem så fick jag ett sms av ralleballe så en kvart senare så satt vi och kollade skräckis i min stuga, haha rädda båda två men ingen som ville erkänna det, haha. vi såg Gravedancers, den hade nog egentligen inte skrämt oss så mycket om det inte vore för att vi hade volymen på högsta volym. men men !  efteråt så skulle vi "smälta" filmen med en annan film så vi satte igång vår favvo, Kenny starfighter och efter ca 1 avsnitt så låg vi båda helt däckade.


Nu kom jag nyss hem från en springtur. och om en liten stund kommer Olivia-gullet och hennes familj över på en liten julmiddag här till oss! så det ska bli mysigt!!


SAKNAR MALLIS !! så jävla härligt var det!!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ville bara önska dig God Jul !

2009-12-24 @ 12:17:32
URL: http://dannejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0