galet nöjd!

Igår var det julafton om någon av misstag hade missat det av en eller annan anledning;) muhaha.
Min julafton blev iaf mer än lyckad tycker jag !
Den började med en springtur och julfrukost med familjen,  Firade med min ENORMA släkt som har växt ganska mycket under året!!  grymt kul som vanligt, så vi fick hålla en liten presentation om vem man var och sådär, trevligt trevligt! 
Men vi missade en sttooor grej, Efter kalle anka så skulle min familj gå in till oss och fira med bara familjen. efter vi hade gått, kanske rörde sig om fem minuter sådär så genomfördes ett FRIERI till min faster annelie. så hon och hennes sambo ska gifta sig! så jävla kul! 
på kvällen så firade vi med min morfar och mina kusiner och deras familj. vi käkade, öppnade julklappar och badade i deras ute- jacuzzi! så grymt skönt var det. och kvällen avslutades i domkyrkan där vi lyssnade på när stina sjöng. underbart! 

så min jul var grymt mysig och den levde upp till förväntningarna, fick många julklappar jag är nöjd över! lite odd molly kläder, en väckar klocka som det tänds en lampa när man ska upp så ska man vara pigg och vaken när den ringer tydligen ;) massa pengar och en massa annat.  och ett grymt partyspel fick jah av min bror. Det ska köras på nästa fest. jihaa.

aja nu ska jag se på film med bruer! sen imorgon så blir det en sväng med Johanna på mellandagsrean! WOOHOO

LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0