22:45

Haha det här börjar bli en vana. jag skriver ett blogginlägg och sen dröjer det typ en månad innan nästa kommer igen jaja, vår nya router kommer snart och då har jag inte internet att skylla på när jag inte uppdaterar så då får det bli skärpning!

Nu har jag äntligen jobbat klart och har lite lov innan skolan börjar, så jag får tvångsnjuta nu för det är bara fyra lediga dagar kvar innan första skoldagen! men visst jag ser fram emot det också för nu börjar jag ju ettan på gymnasiet! :D
Grymt förväntansfull, hoppas på att få en riktigt bra och rolig klass och att man kommer träffa mycke trevligt folk! 

Nu är det bara 3 dagar tills älskade Anna flyttar ifrån oss här på ön och beger sig till skåne! tråkigt :(    men hon har kommit in på en jättebra skola där som de bara tar in typ 20 elever från hela sverige så det är ju en jättechans! synd bara att inte skolan kunde flytta hit så vi kunde få ha anna kvar! 

Nu har jag inte träffat D<3  på 3 dagar och kommer inte få göra det förens om drygt 7 dagar till! han är på Cypern och har det bra! synd bara för mig som inte kunde följa med! längtar ihjäl mig!

Imorgon fylller Frida älsklingen 16 år! GRATTIS TILL HENNE. det ska firas med en brakmiddag med en massa trevligt folk!:D    Har dock inte hittat någon present till henne för hon vet tydligen inte en enda grej hon önskar sig:S   så när Hon, Jag och Ellen åker till sthlm på måndag så ska hon få välja ut någonting hade jag tänkt! 

längtar redan tills på måndag,  då ska jag åka till sthlm och shoppa! :D   äärr  sjuuukt shooopping sugen. så det känns som att en stor del av min lön som jag har jobbat ihop i sommar kommer att stanna kvar i sthlm och följa med mig hem i shoppningkassar i form av kläder, smycken och skor! :D 
men dte är inte illa eller hur?:D

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: det är inte så jätte bra nej.. har sjukt ont i ryggen och nacken, och hjärnskakning! :(

2009-08-16 @ 13:55:07
URL: http://rrebeccabohlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

saknar dig också gumman:(:(<3<3

2009-08-16 @ 20:53:29
URL: http://victoriacarlsson.blogg.se/
Postat av: Alina

Tack så mkt!!

2009-08-17 @ 21:29:57
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe nej ingenting slår er två ;) <333

Ja de måste vi verkligen, ni får komma upp till mig någon helg sötnosar :) saknar dig <3<3<3<3

2009-08-20 @ 21:04:20
URL: http://victoriacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0